Social Shit Media

#Original Shit !

Superficialitatea mediocrității promovate excesiv sub sloganul “Stupidity is the New Pink” și starea generală de nemulțumire în care trăim, a generat o boală din ce în ce mai greu de stăpânit, generând politici false și frici induse stupid, dintr-o exagerare extremă a emoțiilor mascate în șabloanele political correctness-ului, a justiției la primă mână și în special a ideii că Imposibilul este doar pentru ratați, fricoși și obtuzi.

O turmă de berbeci și oi orbehăind bezmetic într-o cursă nebună de generare de content, oriunde, oricând, oricât și de către oricine nu reprezintă o evoluție a domeniului. Suntem prizonierii termenelor pompoase : “influensări”, “endorsări”, “promoutări”, “contese”, “căuciări”, antreprenori, dezvoltatori personali sau de “biznis”, “vlogări” și “blogări” care mai de care mai cool, mai deștepți și mai puternici în viziuni, expunere și sfaturi. Un fel de “soțul patroanei” de la începutul anilor ’90 “emboasat” pe orice carte de vizită mai răsărită. Toată lumea se fură una pe alta creând imagini false ale bunăstării și fericirii în speranța unei minuni de la Boca sau a vreunui producător real, concret și palpabil, prostit de o lume virtuală în care chipurile totul se vinde : de la părinți la chiloți, de la șampanie la săpun de casă.

Și toate astea într-o repetiție stupidă a istoriei care ne tot dă semne că nu toată lumea este născută a crea și că timpul va cerne valorile așa cum a făcut-o și în industria muzicală românească. La începutul anilor 2000 era o invazie de trupe, artiști și vedete ce nu-și mai încăpeau în pielea aroganței. Ca și azi, nu făceau nimic concret dar erau prezențe permanente alea showbiz-ului fiind practic în tot și-n toate. Heitării nu au putut vedea atunci decât războiul împotriva playback-ului și a curvelor, așa cum azi scot în față razboiul cu ciorditul de content, fake news-ul și a luptei cu “eu am fost primul fraiere” ! Radioul a devenit televiziune, televiziunea internet iar internetul ? Dăcă vrei să existi cu adevărat află unde se va duce internetul și fii prezent acolo înainte ca schimbarea să se producă ! Atunci, ca și acum din păcate, efectul de turmă a distrus creația și implicit evoluția lăsând în urmă o industrie pustiită de valore și valori, cu foste regine, prinți și zâne umflate cu pompa azi zbătându-se în anonimat, sărăcie și penibil.

Că suntem latino-balcanici cu influențe orientale e un lucru și înțeleg însă din asta nu rezultă că buticăreala este soluția pentru orice. Unde este continuitatea acestor lucuri ? Follow Up-ul așa cum “americănește” doar grăim ? Păi nu e căci viziunea româneacă se termină înainte de a începe, când ai făcut primii bani și insiști în mediocritate până când îți dai seama că te-a depășit unu “mai” mediocru ca tine al cărui avantaj îl reprezintă doar tinerețea și inocența începătorului. Imaginea se contruiește în timp învățând, aplicând, evoluând și reinventându-te de la sezon la sezon.

Dacă faci de 3 ani insta story-uri în lift, spunând nimic la fel ca alte milioane de “uană bizi” nu te supăra că nu exiști și în afară de “rânjitul din oglindă” altfel nu ți se va spune, nu de alta dar mai mult decât atât nu ești, nu ai fost și nici nu vei fi. Aaaaa, dacă în schimb îți decorezi liftul de fiecare dată altfel, organizezi o petrecere, o cântare, un picnic, un videochat, o piesă de teatru, o revoluție sau organizezi în lift, un pelerinaj la adevărata raclă a moaștelor sfinților administratori de bloc atunci da, vei fi creator de content, idolu’ la enoriașe, dumnezeul puștanilor, regele prostimii volumul 6 și indiferent cine te va copia, originalul constant și plin de imaginație nu va fi depășit niciodată de amatori în căutare de senzațional, nu de alta dar Nobody cares about U or your stupid elevator !!!!

#ToțiAvemOglindăNLift !
#Content #Content #Content #Content #Content #Content #Content #Content #Content #Content #Content #Content

Comenteaza

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *