Decocratie

Decocrație caut stăpân !

Orice campnie publicitară are un început al ideii, o construcție pe hârtie a traseului, punerea în practică a celor creionate, execuția în sine, un sfârșit al media planului și foarte important un Follow Up ! Democrația nu face excepție din a fi un produs greu vandabil, într-o piață sufocată de Fake-uri Made in Ussr, Us or Eu, pe care mulțimile încearcă să le asimileze, neadaptându-le din păcate publicului băștinaș. Geografia și Istoria locului obligă vânzătorul să adapteze produsul cumpărătorului. Democrația în sine este prin definiție un produs extrem de puternic însă ca ea să devină o Regină bine înțeleasă și iubită într-un spațiu rupt între doua categorii de oameni, trebuie întâi explicată apoi ambalată, vândută și foarte important, aplicată în limba comună celor cărora le-o vinzi. Produsele îndesate cu forța în sacoșă vor rupe plasa de rafie iar păgubitul va ajunge să înjure de mama focului acel ceva ce se presupunea să-l ajute nu să-l încurce. Cabral vinde cartofi prăjiți la pungă cu aer. Nu e vreun simbol al cartofului și nici vreun mare fermier deținător de pământuri agricole și totusi este un lider de imagine ce poate fi asociat cu aproape orice comercial. Democrația nu-i comercial dar are nevoie de un lider și de aplicarea Legilor Comerțului. Democrația nu se vinde la kil chiar dacă îți dă fiori pe șira spinării îmbărbătându-te până peste limita de adrenalină simțită vreodată.
Dacă democrația nu-și va găsi Conducători Activi, recunoscuți ca Lideri de către toate pătrurile sociale, produsul în sine va rămâne nevândut și poate peste încă 30 de ani, vreun creativ rebel va încerca din nou resuscitarea lui.

Nu de alta dar am dreptul în Democrație să vin la târg cu un Tir de papuci chinezesti la doar 50 de bani și să-ți bag democrația în faliment.

Democrației românești îi lipsesc Liderii, Strategia, Organizarea, Adaptabilitatea și Follow up-ul, respectiv continuarea implementării poveștii !

Comenteaza

comentarii